• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är bättre än lådöppning ....

Compiss

Patek
2-Faktor
Jo ett kärt återseende:)


Äntligen pryder denna nyreparerade, nyservade sea dweller min arm igen! Efter många långa veckor kunde den hämtas ut

Vilken härlig känsla, att veta att klockan är som Stort tack till Nymans för förstaklassig service!
 
Senast ändrad:

Compiss

Patek
2-Faktor
Vilken härlig känsla!
Jag kommer nog lämna in min SD och GMT till Nymans i helgen. Kommer sakna dem :(

Kan rekomendera dem. Jag är grymt nöjd och de verkar som de ev anställt mer urmakare eller snabbat på servicetiden. Nu tyckte jag de sa 4-5 veckor men siktar på att serva denna typ av klockor på 3-4 veckor.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Kan rekomendera dem. Jag är grymt nöjd och de verkar som de ev anställt mer urmakare eller snabbat på servicetiden. Nu tyckte jag de sa 4-5 veckor men siktar på att serva denna typ av klockor på 3-4 veckor.


Jag hörde också att de siktar på att serva denna typ av klockor på ca 3-4v. Skönt, då skickar jag in båda och hoppas på att det inte blir någon hemsk överraskning när kostnadsförslaget kommer :D
 

Anfield

Panerai
Vaaaafalls;)
Upp med bild och börja använd!

Japp det var med skam i kroppen jag skrev det :(
Förs lite sportlovs resa, sedan ska vi ta och damma av den.
Den ligger i allafall inte ensam, utan har några kompisar ;) om det är till någon tröst.

iPhone 4 038.JPG
 
Topp