• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

vad är det för Breitling jag hittat?

Hej!
jag kom över en Breitling klocka i ett dödsbo, jag har kollat runt lite men hittar den inte på nätet.. så jag söker mig hit i förhoppning om att någon här ska veta vad det egentligen är för klocka jag hittat. Är den feak? (känns dock märkligt att en förmögen äldre herre skulle ha burit en feak? eller är det kanske en Frankenstein klocka? eller är det bara jag som letat för dåligt?

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    46.8 KB · Visningar: 4
  • 2.jpg
    2.jpg
    45 KB · Visningar: 3
Hej!
jag kom över en Breitling klocka i ett dödsbo, jag har kollat runt lite men hittar den inte på nätet.. så jag söker mig hit i förhoppning om att någon här ska veta vad det egentligen är för klocka jag hittat. Är den feak? (känns dock märkligt att en förmögen äldre herre skulle ha burit en feak? eller är det kanske en Frankenstein klocka? eller är det bara jag som letat för dåligt?
Väldigt fake. Finns även trådar för frågor som dessa.

Referensnumret på locket tillhör annan klocka, ser allmänt risig ut på många punkter. Breitling har inte rört dendär klockan.

Skenet kan bedra ibland, även ingvar kamprad var ju snål

Tillbaka
Topp