Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De ser ut att vara i gott skick så fungerar de så är de nog väldigt lättsålda. Citizen klockan har ju en del kultstatus så den får du nog som sagt mest för, sen skulle jag nog säga Seiko Sports för att den har pepsibezel och är gjord i Japan och sist och minst värdefull är nog kronografen. Finns en del av kronograferna och Citizen Viggen på forumet så någon annan kan nog säga mer exakt vad de är värda. Den senaste Citizen Viggen som såldes här mig veterligen sålde för 2600kr och det var förra året typ. Själv tyckte jag nog bäst om din Seiko Sports. Hade jag haft pengarna hade jag nog köpt dem alla treVille gärna vet vad det är först. Alla fungerar, dock har de legat några år så batterietna har dragits ur. Ska se till att få nya isatta. Tack för svar.
Med vänlig hälsning, Daniel
Skulle tro att Citizenklockan är nyare. När farsan var på F16 fick de iaf klockorna under första halvan av 90-talet någon gång.De ser ut att vara i gott skick så fungerar de så är de nog väldigt lättsålda. Citizen klockan har ju en del kultstatus så den får du nog som sagt mest för, sen skulle jag nog säga Seiko Sports för att den har pepsibezel och är gjord i Japan och sist och minst värdefull är nog kronografen. Finns en del av kronograferna och Citizen Viggen på forumet så någon annan kan nog säga mer exakt vad de är värda. Den senaste Citizen Viggen som såldes här mig veterligen sålde för 2600kr och det var förra året typ. Själv tyckte jag nog bäst om din Seiko Sports. Hade jag haft pengarna hade jag nog köpt dem alla tre
Ett tips är att kika in på tråden om Militära Klockor här på KS, där lär du hitta dina klockor och lite mer info om dem.
Edit: Båda Seikosarna är nog tillverkade 1989 om det hjälper dig något. Gissar att Citizen klockan är äldre.
Ingen aning men de lär inte vara speciellt svårsålda här på KS. Sök på Citizen Viggen så hittar du nog lite info. Utan att ha någon expertis skulle jag nog säga 3000 för Citizen klockan och något mindre för Seikosarna. Se bara till att peta i nya batterier i dem och se till att de funkar först. Är nog lite förvånad över att du inte redan sålt dem än
Skulle nog tro att du får mer för dina Seiko än för Citizen. Åtminstone är jag övertygad om att kronografen betingar ett högre värde än Citizen. Tycker du ska peta i nya batterier och börja använda dom!Ville gärna vet vad det är först. Alla fungerar, dock har de legat några år så batterietna har dragits ur. Ska se till att få nya isatta. Tack för svar.
Med vänlig hälsning, Daniel