• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är det här för Tudor ?

TouchingEvil

Cartier
Nu har jag blivit förälskad igen, men behöver hjälp med va det är för modell.

Tudor6.jpg
 

Mr Chance

Kalmar
Som så många andra re-issues har Tudor valt att göra boetten större, 42 mm istället för 40 mm som ursprungsmodellen är. Det är det största problemet med Heritagemodellen som jag ser det, eftersom få klockor tjänar på att bli större. Har tyvärr inte haft möjligheten att klämma på en 70-talare, så den kan jag inte uttala mig om.
 

Jonaz

Rolex
Som så många andra re-issues har Tudor valt att göra boetten större, 42 mm istället för 40 mm som ursprungsmodellen är. Det är det största problemet med Heritagemodellen som jag ser det, eftersom få klockor tjänar på att bli större. Har tyvärr inte haft möjligheten att klämma på en 70-talare, så den kan jag inte uttala mig om.


Klockor skall väl matcha bäraren? För mig blir 40mm för pluttigt och 42mm alldeles lagom...


iPhone | Tapatalk
 
Topp