• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad är din favoritklocka?

Ukjent

Silver
2-Faktor
Vad är din favoritklocka?

Under 20 000: Seiko SKX007, Tag Heuer Aquaracer
20 - 40 000: Seamaster Professional, Tudor Black Bay, Speedmaster Professional
40 - 80 000: Seamaster Planet Ocean
80+: Osäker, men kanske Rolex GMT Master 2

Hittade inte denne tråden från tidigare och tänkte det kunde vara et bra ställe att börja titta om man ska köpa ny klocka.

Jag tror Bjornj är mer ute efter att få veta vilka favoritklockor vi har i vissa prisgrupper, inte en köpguide.

Det finns nog minst 2-300 trådar i samma ämne. Är inte ute efter att vara otrevlig mot @Bjornj men på samma sätt som alla bumpar trycker ner annonser på köp&sälj så får repetitionstrådar samma effekt på övriga trådar. Är det något jag saknar från admin/moderatorerna så är det att sammanfoga trådar. Vet att @yonsson har gjort det i Kobra Kai och det är ett väldigt bra sätt att samla matnyttig info.

Sen skriver ju TS faktiskt att tråden ska kunna fungera som köpguide ;)

Det finns nog minst 2-300 trådar i samma ämne. Är inte ute efter att vara otrevlig mot @Bjornj men på samma sätt som alla bumpar trycker ner annonser på köp&sälj så får repetitionstrådar samma effekt på övriga trådar. Är det något jag saknar från admin/moderatorerna så är det att sammanfoga trådar. Vet att @yonsson har gjort det i Kobra Kai och det är ett väldigt bra sätt att samla matnyttig info.

Sen skriver ju TS faktiskt att tråden ska kunna fungera som köpguide ;)
Det har du rätt i, såg inte det längst ner. Jag håller också med om att det finns massvis med trådar och att man borde sammanfoga dessa.

Tillbaka
Topp