• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är väl en bal på slottet.....

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Glömde skriva att det absolut inte var bättre förr:) tycker forumet bara blir bättre o bättre.


Lite OT men vem hade citatet "Till och med bussforumet har en bättre plattform än oss" förr?:)


Jag var tvungen att ta en titt på bussforumet. Undrar om en oinvigd har lika svårt att förstå klockor som jag har att förstå bussdiskussioner... :D http://www.omnibuss.se/forum/index.php

...och just det, bussforumets plattform är definitivt bättre än TTT:s.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Okej. Ja, det är inte min business så det spelar väl ingen roll.


Skulle det inte angå dig och samtliga medlemmar så skulle det väl inte ligga ute till allmän beskådan. Hyllan är förr eller senare öppen för alla som är aktiva i diskussionerna på forumet till den grad att de passerar 1500 inlägg, en exkludering vore att handplocka vilka som hade tillgång hit och dit, men så är inte fallet då alla kan kvalificera :)

Diskussionsforumet kommer inte bli lidande av att man plötsligt kan outa sig själv i string och Seiko på en tveksam charter i Alanya inför en skara folk som har mer inlägg än vett....
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Jag var tvungen att ta en titt på bussforumet. Undrar om en oinvigd har lika svårt att förstå klockor som jag har att förstå bussdiskussioner... :D http://www.omnibuss.se/forum/index.php

...och just det, bussforumets plattform är definitivt bättre än TTT:s.

Haha. Bussnack var ju extremt rolig läsning. För en utomstående verkar det helt galet. Undrar vad deras variant av "Hyllan" behandlar.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Skulle det inte angå dig och samtliga medlemmar så skulle det väl inte ligga ute till allmän beskådan. Hyllan är förr eller senare öppen för alla som är aktiva i diskussionerna på forumet till den grad att de passerar 1500 inlägg, en exkludering vore att handplocka vilka som hade tillgång hit och dit, men så är inte fallet då alla kan kvalificera :)

Diskussionsforumet kommer inte bli lidande av att man plötsligt kan outa sig själv i string och Seiko på en tveksam charter i Alanya inför en skara folk som har mer inlägg än vett....
Ingen är väl så dum att de lägger ut bilder på sig själv i badbrallor?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Skulle det inte angå dig och samtliga medlemmar så skulle det väl inte ligga ute till allmän beskådan. Hyllan är förr eller senare öppen för alla som är aktiva i diskussionerna på forumet till den grad att de passerar 1500 inlägg, en exkludering vore att handplocka vilka som hade tillgång hit och dit, men så är inte fallet då alla kan kvalificera :)

Diskussionsforumet kommer inte bli lidande av att man plötsligt kan outa sig själv i string och Seiko på en tveksam charter i Alanya inför en skara folk som har mer inlägg än vett....


Det jag menade är att det är inte min "business" vad forumägarna gör med sitt forum. Jag har inte heller påpekat att antal inlägg och kunskap behöver tassa hand i hand utan jag var rätt att man skulle missa viktiga saker från kunniga medlemmar (om man inte har tillräckligt med inlägg för att kunna ta del).
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Det jag menade är att det är inte min "business" vad forumägarna gör med sitt forum. Jag har inte heller påpekat att antal inlägg och kunskap behöver tassa hand i hand utan jag var rätt att man skulle missa viktiga saker från kunniga medlemmar (om man inte har tillräckligt med inlägg för att kunna ta del).

Det kommer garanterat inte att hända och scenariot är redan övervägt och avfärdat :pompus:

Godnatt!

Med vänlig hälsning,
Albin

P.s

Det är medlemmarna som gör forumet.
 

Jens

Greedo
Jag lägger av vid 1499 inlägg.

Carolin jag ska se till att du blir medlem på ett annat sub-forum ist där vi inte ställer krav på inlägg.



J
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om jag fortsätter i den takt som jag skriver nu, så kommer jag komma in på "hyllan" dec 2016...

Den som längtar efter något gått.... :)

(Alternativet är att börja tok skriva massa onödiga kommentarer, men känner att det inte riktigt är min grej)

Mvh
Micke E
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Förstår inte vad alla gnäller om..

Det är väl väldigt positivt att kunna dela saker med likasinnade som man av olika anledningar inte vill dela med sig till hela internet.. Jag litar tyvärr inte på alla 3000 medlemmar på detta forum. Det borde inte ni heller göra. Det är tyvärr den bistra sanningen i dagens samhälle!

Efter ett års medlemskap där personen i fråga lagt 1500 poster tordes det oftast finnas en ganska klar bild om personen i fråga.

Ingen är exkluderad, alla är välkommna.
 
Topp