• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad blir din sommardinka 2017?

Henkesm

Omega
Som rubriken lyder, med två månader kvar till sommaren tyckte jag det vore på sin plats att dela tankar & ideér för sommarklockan.
Själv är jag enormt kluven, funderar på att bryta trenden & blanda in någon kulör.
Kanske en Pepsi GMT?
Eller behåller jag min Superocean Heritage & rullar mellan mesh/gummi.

Nåväl!
Vad er är tanke/idé på sommarklockan 2017.

Väl mött,
H.S-M.
 

Henkesm

Omega
51206776649__4FB4EE68-4384-4B8C-B33E-19D103E99149.JPG
Som rubriken lyder, med två månader kvar till sommaren tyckte jag det vore på sin plats att dela tankar & ideér för sommarklockan.
Själv är jag enormt kluven, funderar på att bryta trenden & blanda in någon kulör.
Kanske en Pepsi GMT?
Eller behåller jag min Superocean Heritage & rullar mellan mesh/gummi.

Nåväl!
Vad er är tanke/idé på sommarklockan 2017.

Väl mött,
H.S-M.
 

Henkesm

Omega
Ja ett riktigt PR drag från min sida, hur kunde du genomskåda det:(.
Nej ytterst tråkigt att ni istället för att samverka i att någon faktiskt försöker dra igång en tråd (som arbetar 70h i veckan, har familj och inte alltid är uppdaterad här inne) istället kommer med trötta kommentarer.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Ja ett riktigt PR drag från min sida, hur kunde du genomskåda det:(.
Nej ytterst tråkigt att ni istället för att samverka i att någon faktiskt försöker dra igång en tråd (som arbetar 70h i veckan, har familj och inte alltid är uppdaterad här inne) istället kommer med trötta kommentarer.
Fin den där SOHn!
 

Brutus

Cartier
2-Faktor
Själv är jag väldigt sugen på den nya SOHn med keramisk vridning - hade blivit en grym sommarklocka. Men kommer till butik först i augusti :-(
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Ca 15 år försenad i trenderna tänkte jag ta klivet in i Panerai-världen.
Jag föreställer mig att jag kommer bli en bättre och lyckligare människa med en sådan på armen.
 

sirjane

Trabantföraren
2-Faktor
Förhoppningsvis en panna eventuellt en S&S landsort d1. Annars blir det tudor BBB i år igen.
 
Topp