• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad får man betala för en OMEGA Seamaster Professional Chronograph?

~20k för en komplett i bra skick. Lite mindre om du hittar en här tror jag, chrono24 brukar vara lite dyrare än forumet. Så klart också billigare om box och/eller cert saknas.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Säg åt honom att leta efter en sån här istället!

Stulen bild:
image.jpg
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Runt 20 verkligen? Jag har för mig att jag sett dem gå bra mycket billigare än så. Det verkar vara en mindre populär modell.

Sök igenom forumet på K&S och kolla gamla annonser så bör det stämma att dem gått för billigare. Gör det inte det så har jag helt enkelt fel :)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Trevlig klocka din broder spanat in, men Omega har en hel del andra fina Chronos tex 2594.52.00 i mitt tycke en av de vackraste som Omega spottat ut.
20141110_190904.jpg

Rätt så fläskig klocka.
 

cab

Audemars
2-Faktor
20k är för mycket. Sålde min gamla för 11k, fullset för något år sen. De har kanske gått upp lite i pris senaste tiden.
 
Topp