• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad för klocka sportar prinsen här..?

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Om jag hade varit regelbunden skattebetalare hade jag inte accepterat att mina pengar finansierat dålig smak. Det är inget fel på en SMP, men är du prins och bär kostym så är den fullständigt oacceptabel. Explorer II:an hade jag kunnat acceptera som beater.

Edit: OBS fullt seriös

Maila prinsen, och framför dina tankar.
 

Anfield

Panerai
Föredrar Kungen av Kungsan 's klocka , alla dagar i veckan över prinsen av Sverige - hertigen av Värmland

imagesYUXUS05U.jpg



:):):):)
 

F-L-P

Panerai
Om jag hade varit regelbunden skattebetalare hade jag inte accepterat att mina pengar finansierat dålig smak. Det är inget fel på en SMP, men är du prins och bär kostym så är den fullständigt oacceptabel. Explorer II:an hade jag kunnat acceptera som beater.

Edit: OBS fullt seriös


Har för mig att hans midsize kvarts SMP är en present i unga år från hans avlidna mor. Kanske betyder mer än alla rollar eller pateks som han annars skulle kunna ha..
 
Topp