• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad finns det att göra i Karlstad?

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Kommer vara uppe i Karlstad och jobba från och till kommande veckor. Några KS:are som bor här?
Vad finna det att göra här?
GabWXRQ.jpg

Spontan GTG idag eller imorgon? Eller kanske nästa vecka?

Finns det någon AD här?
Frågorna är många hur man ska slå ihjäl några kvällar.

NBnNdQW.jpg

Kommer sitta på OLearys en stund ikväll.
 
Om du går nån minut från där du pekar på bild 1 så kommer du till stans (i mitt tycke) bästa restaurang! 3 kök! :)

Edit: Rekommenderar lunchbuffén för 85 riksdaler
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Är tyvärr bokad på annat mycket tråkigare imorgon, men nästa vecka kan jag förhoppningsvis någon dag.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Får nog göra det, behöver skaffa mig en riktig klocka bara. Är fortfarande på min instegsklocka Omega SMPC. Är nog en riktig ungtupp i jämförelse med de flesta andra med.


SMPc är trevligt, du är mer än välkommen.
Karlstad gänget är allt från 18-75 typ.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Jag brukade plugga där för några år sedan, men jag kan inte komma på så mycket att göra. Fast dom har en bra kycklingkebab på day n night (om det heter det än..) Annars bishops arms vid elite hotel har ett riktigt bra ölsortiment!
 
Topp