• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Husse

Patek
Utte och rastar benen i snön
IMG_20190116_130821.jpg
Grattis till nya klockan!
Mer klassiskt än så blir det inte!

Kul!! Grattis till nya uret!!
Den sitter bra på dig!
Den skulle nog sitta bra på min arm också...
Avis, nä, vadå? :D
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor

Träff

Rolex
Friends Of KS
Kul!! Grattis till nya uret!!
Den sitter bra på dig!
Tack! Var rädd att den skulle se lite stor ut så skönt att höra att det ser bra ut.
Grattis till nya klockan!
Mer klassiskt än så blir det inte!


Den skulle nog sitta bra på min arm också...
Avis, nä, vadå? :D
Man får tacka, riktigt nöjd.
Aa en klocka med en bra historia och sen att det är den "ursprungliga" James Bond klockan och bars av Ian Fleming gör den ju inte mindre cool!
Screenshot_20190116_152940.jpg

Jaa men jag är lite avis på din Expl2 så vi kan lösa detta ;)
Jag vill också ha nytt!!!
Jag har ett förslag, vi byter, jag tar din GMT och du min Expl1, inga pengar emellan ;)
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Vart en jäkla lång promenad, eller ja vart inte så lång men tog jäkla lång tid för att jag skulle stanna med 10m avstånd för att fotografera Klockan..
Men nu är jag inomhus igen och mormor bjuder på en semla :)
IMG_20190116_155730.jpg

Här kommer lite bilder ifrån promenaden
IMG_20190116_151308.jpg
IMG_20190116_150528.jpg
IMG_20190116_151554.jpg
 
Senast ändrad:

Husse

Patek
Tack! Var rädd att den skulle se lite stor ut så skönt att höra att det ser bra ut.

Man får tacka, riktigt nöjd.
Aa en klocka med en bra historia och sen att det är den "ursprungliga" James Bond klockan och bars av Ian Fleming gör den ju inte mindre cool!
Screenshot_20190116_152940.jpg

Jaa men jag är lite avis på din Expl2 så vi kan lösa detta ;)

Jag har ett förslag, vi byter, jag tar din GMT och du min Expl1, inga pengar emellan ;)
Ducka @ilesurk!
Nu vill grabben göra bytesaffärer med oss! :D
Nja, känns som att exp II an sitter väldigt säkert!
Men om du är intresserad av några gamla spegeldörrar med prominens, då kan vi nog lösa det här! :)
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Ducka @ilesurk!
Nu vill grabben göra bytesaffärer med oss! :D
Nja, känns som att exp II an sitter väldigt säkert!
Men om du är intresserad av några gamla spegeldörrar med prominens, då kan vi nog lösa det här! :)
Har nog inget att byta med så var väl inget riktigt genomtänkt förslag ;)
Det förstår jag, riktigt fin.
Ska ju flytta på måndag så kanske skulle behöva nya speglar, men tror nog jag hoppar det.. :D
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Tack! Var rädd att den skulle se lite stor ut så skönt att höra att det ser bra ut.

Man får tacka, riktigt nöjd.
Aa en klocka med en bra historia och sen att det är den "ursprungliga" James Bond klockan och bars av Ian Fleming gör den ju inte mindre cool!
Screenshot_20190116_152940.jpg

Jaa men jag är lite avis på din Expl2 så vi kan lösa detta ;)

Jag har ett förslag, vi byter, jag tar din GMT och du min Expl1, inga pengar emellan ;)
Jag har en Invecta PRO diver som ligger och skräpar vad tror du om den annars :) det är en kvarts så du behöver inte bry dig om att ha den i en winder :)
Innan snön är borta så ska jag ha köpt nytt :) nackdelen är att det är så mycket man vill ha! Såg förövrigt din Sub och blev sugen, men försöker hålla mig till min plan :)
 

Husse

Patek
Den jag höll på med är till sonen, vi har något liknande men med för mycket böcker i just nu. Sväljer förvånansvärt mycket på liten väggyta.

20190116_172147.jpg
Vilken bra idé!
Vårat kök är LITET!
All bänkats behövs :)
Hade tänkt att flytta kokböckerna till vardagsrummet, men bättre att ha dem i köket!
Finns ett ställe där dom får plats, nu vet jag ungefär hur jag ska bygga.
Tack!
 
Topp