• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Fick precis en "enlitersmuta" från ett av dom företag jag hjälpt under hösten, troligen i förhoppning om lite mera hjälp framöver ... ;)
IWC A 2019-01-16 (Whisky).jpeg
Bra muta :) Köpte den själv för ett tag sedan. Lite Laproigh light, inte lika stark och komplex som vanliga Laproigh, men väldigt trevlig ändå :hungry:
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Jag har en Invecta PRO diver som ligger och skräpar vad tror du om den annars :) det är en kvarts så du behöver inte bry dig om att ha den i en winder :)
Innan snön är borta så ska jag ha köpt nytt :) nackdelen är att det är så mycket man vill ha! Såg förövrigt din Sub och blev sugen, men försöker hålla mig till min plan :)
Tycker du säljer in den väldigt bra men får nog tyvärr tacka nej ändå.. ;)
Planer är för töntar, blir ända aldrig som man har tänkt ;)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fick precis en "enlitersmuta" från ett av dom företag jag hjälpt under hösten, troligen i förhoppning om lite mera hjälp framöver ... ;)
IWC A 2019-01-16 (Whisky).jpeg
Efter att ha förhandlat med något företag utomlands och kommit överens om vad det nu var fick farsan hemskickat ett par flaskor vin. Något som han fick rapportera in och deklarera så att det inte kunde ses som en muta om något skulle komma upp i framtiden hahaha. :hilarious:
 
Topp