• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

ztefan0

Breitling
Är sjukskriven och rastlös. Letade reda på boxen och det som jag fick med när jag köpte klockan -94. Pris ;) mätte upp. +2 sek. 48tim.
Rolex sea-dweller 16600.jpg
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Har du nån tvåhandsklocka sedan förut?
Om inte, kan det finnas en öppning för ett behov, synd att den är ny och inte har ett härligt plexi!
Jag har ju faktiskt inte någon tvåhandsklocka... Det i kombination med att jag kan köpa med bra personalrabatt gör att frestelsen är svår. Frågan är om man ska ha den mindre boetten, annan metallfärg eller stålband... Alla dessa val... :dead: Inte plexi men helt ok med mineralglas.
 

Husse

Patek
Jag har ju faktiskt inte någon tvåhandsklocka... Det i kombination med att jag kan köpa med bra personalrabatt gör att frestelsen är svår. Frågan är om man ska ha den mindre boetten, annan metallfärg eller stålband... Alla dessa val... :dead: Inte plexi men helt ok med mineralglas.
Varför kallar dom en fyrkantig klocka med diametern 35mm för damklocka?
Den är det ju perfekt storlek på! :)
Mineralglaset blir ju inte repigt som plexi.
Nu är det dags att ta tag i alla valen! ;)
 
Topp