• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Husse

Patek
Skitmorgon! Blåst på en sovmorgon och fått parkeringsskada på bilen....
image.jpg
Du får gilla på klockan, men fan vad jobbigt med parkeringsskada! :(
Inte kul!
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Ditt koldioxid-footprint måste vara minimalt, så mycket tåg som du åker!
Du får snart ha en koldioxidfest, annars får vi andra skämmas så mycket! :D :banghead:
Grön bonus, men egentligen bekvämlighet. Flyga Malmö-Sthlm är stökigare med bil till Sturup, parkering, security, vänta på gate och sen sitta trångt. Likaså Malmö-Gbg, 2 Tim tåg istället för 3 Tim bil. I teorin kan man jobba effektivt på tåget, min även surfa KS ;)
 

Husse

Patek
Grön bonus, men egentligen bekvämlighet. Flyga Malmö-Sthlm är stökigare med bil till Sturup, parkering, security, vänta på gate och sen sitta trångt. Likaså Malmö-Gbg, 2 Tim tåg istället för 3 Tim bil. I teorin kan man jobba effektivt på tåget, min även surfa KS ;)
Väljer alltid tåg före flyg.
Svårt med jobbpendling, då rikstrafiken och två separata länstrafikmyndigheter måste samarbeta på ”min” sträcka!
Bor tydligen efter en top 100 sträcka gällande vackraste utsikt! (Worlwide!)
 
Topp