• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Johan86

Panerai
2-Faktor
Ut på promenad i naturreservat
28E58EAF-D52A-4D6D-93F6-0FE1F85BDF58.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jo, så är de ju!
Har läst alla dina inlägg här i tråden sen du komme tillbaka till forumet och de är ett jäkla jobb du gör me dom dörrarna! Det är verkligen roligt att se!


Tack för det snälla inlägget @Andreasbr414! Sökte lite, men hittade inte att jag svarat, ibland har jag för rörigt uppe i huvet och tänker att jag har nog svarat!

Va kul att du tycker det, Hehe...det blev mer jobb än vad som var tanken iaf. Men samtidigt både kul och lärorikt! När jag är klar med pardörrarna så kommer jag vara otroligt nöjd.

Och det kommer att vara värt allt jobb man har lagt ned, för jag hade mått för dåligt varje gång jag tittat på dom om jag inte fixat till dom i det skick dom kommer att bli när jag är klar med dom...

Mvh // Affe
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Ser ut som att du åker Traja fortfarande :)

Hemma i soffläge med mancold
D3988C2B-BE6F-41B2-B624-022201746CE8.jpeg
Usch då! Jag har äntligen blivit av med en bihåleinflammation som plågade mig i två månader innan jag fick Kåvepenin utskrivet. Jag hoppas att du blir frisk snart. Jag är fortfarande barnsligt nöjd med Trajjan! Den är helt underbar att köra och så jävla snygg att titta på, ha ha :D
 

Andreasbr414

Cartier
Tack för det snälla inlägget @Andreasbr414! Sökte lite, men hittade inte att jag svarat, ibland har jag för rörigt uppe i huvet och tänker att jag har nog svarat!

Va kul att du tycker det, Hehe...det blev mer jobb än vad som var tanken iaf. Men samtidigt både kul och lärorikt! När jag är klar med pardörrarna så kommer jag vara otroligt nöjd.

Och det kommer att vara värt allt jobb man har lagt ned, för jag hade mått för dåligt varje gång jag tittat på dom om jag inte fixat till dom i det skick dom kommer att bli när jag är klar med dom...

Mvh // Affe
Hehe, ingen fara! Vi som ska tacka för att vi får följa projekten!! :)
 
Topp