• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

J.Kall

Omega
AW :cigar:
7584B30A-EAEF-44FA-B94E-110159A630D0.jpeg
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Kan bara hålla med, kändes först som en felinvesting när jag köpt förra våren men det är inte rekordtorka varje år. :)
Är så skönt när helgen kommer och man kommer hem till en nära nog perfekt gräsmatta.
Vad heter eran? Vår heter Saxon :) min sambo har även ringt mig och berättat att Saxon fastnat under någon gren och det har regnet på han hela nattarbete osv. Hahahaha.
 

jabla

Sarlacc
Är så skönt när helgen kommer och man kommer hem till en nära nog perfekt gräsmatta.
Vad heter eran? Vår heter Saxon :) min sambo har även ringt mig och berättat att Saxon fastnat under någon gren och det har regnet på han hela nattarbete osv. Hahahaha.
Ellina.
Skönt och kunna säga att hon har klippt gräset. :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Det blev äntligen min tur att få hämta en Submariner. Det blev även min första Rolex köpt i butik :D
B2EB4A59-7A5F-4C65-8D34-C29921BAC9F8.jpeg
Fint! Klassiker som kan kännas tråkig men som man inte kan gå fel med, någon gång :) Grattis!
Verkligen "keeper"-material om man säger så. Trevligt att få köpa den i butik för vad den är "värd" också, och inte något korkat, 120k på LW typ haha...
 
Topp