• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Hänger i Amsterdam och väntar på att KISS ska gå på scen. Resans huvudsakliga ändamål var att se dem.
IMG_20190625_204000.jpg
 

Belmondo

Rolex
2-Faktor
Hänger i Amsterdam och väntar på att KISS ska gå på scen. Resans huvudsakliga ändamål var att se dem.
IMG_20190625_204000.jpg
Härlig kväll du har framför dig! Såg Kiss på Malmö Stadion för några år sedan och säga vad man vill angående ålder etc, men när basgången till Detroit Rock City gungar igång och Gene Simmons kommer flygande över publiken i sina platådojjor, då är det bara att kapitulera med ett flin på läpparna som varar flera dar :D
Lite 80-tals feeling på KS ikväll sett till musiken, keep it comin’ :cigar:
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Härlig kväll du har framför dig! Såg Kiss på Malmö Stadion för några år sedan och säga vad man vill angående ålder etc, men när basgången till Detroit Rock City gungar igång och Gene Simmons kommer flygande över publiken i sina platådojjor, då är det bara att kapitulera med ett flin på läpparna som varar flera dar :D
Lite 80-tals feeling på KS ikväll sett till musiken, keep it comin’ :cigar:
Haha, håller med dig i att gubbarna är till åren och Paul kraksar en del men vafan...det hör till :)
De hade just Detroit rock city som intronummer ikväll. Konserten var riktigt bra trots Pauls tyvärr slitna pipa.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ska öppna lite paket jag var och hämtade ut igår!

6B286F6C-00F8-4F5E-BE97-AD62374879BC.jpeg



Har beställt linoljespackel från Qvesarum Byggnadsvård. Snabb leverans måste jag säga!

Fan va NICE! Mycket spännande att testa detta spackel då jag aldrig använt detta förut!
B148F332-3D12-41F6-88D3-4563A5D3DFB3.jpeg


Så nu blir det och spackla dörren jag håller på med! Så fort jag får lite mellan rum från fönstren jag håller på med, finns små hål och springor som behöver täppas igen!
2DCA65BF-96AE-4488-A311-2141A7DA681F.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp