• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Belmondo

Rolex
2-Faktor
Sen middag i ett sömnigt Bologna
7FB93CDF-F852-4B50-99CB-BD452A4EFB81.jpeg
 

Andreasbr414

Cartier
Ska till och fixa kommande veckans matlådor! Sista gången dessutom, för på fredag tar jag min examen!!! Då är jag färdig traditionell fönsterrenoverare...

1ADC9D3E-AC5E-4E97-AA77-74A4796322E5.jpeg
F2CD7162-7E07-4999-92A4-DBE9827C02CD.jpeg


Och när jag är klar med lådorna så blir det att gå ut och köra sista rycket med verandan! Ska börja måla idag!
Vad kul! Ser fram imot vad som kommer efter. :) blir sjukt kul att följa! :) men hoppas på mycke matlagnings bilder med! ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Så imponerad!
Det blev ett lyft för hela kåken! :)

Tackar! Visst blir det, har kostat på att jobba dubbelt ett tag nu! Men nu känns det klart värt det, nu när vi börjar bli klara!


Jajjemen!
Det var @Chuck som satte den!
Tackar!
DC7CE084-0DAD-4BE6-B0A9-EA940AFA08E3.jpeg
Skönt att veta att man är bland vänner som begriper att man tycker sånt här är kul! :)
Ha en go fortsättning på kvällen, alla!

Sådär ja, bra jobbat Bro!


Snyggt jobbat :) blir bra det där!!

Tackar! Jag och Los Tantos har jobbat häcken av oss, men nu är vi snart klara!


Vad kul! Ser fram imot vad som kommer efter. :) blir sjukt kul att följa! :) men hoppas på mycke matlagnings bilder med! ;)

Tackar! Härnäst ska vi börja måla alla fönstren, i samma färg som dörren, kromoxid! Pardörren är klar och kommer att monterad dit, så fort det är färdig målat! Vi målar sista varvet nästkommande lördag eller söndag!

Matlagning och bilder kommer att fortsättas i samma takt som förut!!!
 
Senast ändrad:

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Tackar! Visst blir det, har kostat på att jobba dubbelt ett tag nu! Men nu känns det klart värt det, nu när vi börjar bli klara!




Sådär ja, bra jobbat Bro!




Tackar! Jag och Los Tantos har jobbat häcken av oss, men nu är vi snart klara!




Tackar! Härnäst ska vi börja måla alla fönstren, i samma färg som dörren, kromoxid! Pardörren är klar och kommer att monterad dit, så fort det är färdig målat! Vi målar sista varvet nästkommande lördag eller söndag!

Matlagning och bilder kommer att fortsättas i samma takt som förut!!!
Förstår att ni börjar bli lite trötta! Men det är en skön känsla när man går i mål med sina projekt!!
Blev som sagt ett riktigt fint lyft för huset!
 
Topp