• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

MyWatchShowsTime

Panerai
2-Faktor
Promenad
9615D7F4-6042-4D1A-AC48-40821BD01E6D.jpeg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Dom goda (?) nyheterna:
Fyraårsjubileum för skivtipsen i morgon, så då blir det ett dubbeltips från P-hyllan. Två av mina favoritskivor från det tidiga 70-talet ... :happyhappy:

Dom dåliga (?) nyheterna:
Tror att jag lägger ner detta nu. Dåligt inflöde med nytt och oftast färre gillanden än för vilken som helst av mina andra klockbilder har gjort att jag har tappat lite av inspirationen. Om jag dyker på något bra nytt kanske det kommer ett tips, men troligen bara i samlingstråden under Lifestyle.

IWC A 2020-09-28 (CD'n).jpg
 
Senast ändrad:

Dr Hochblume

Panerai
Dom goda (?) nyheterna:
Fyraårsjubileum för skivtipsen i morgon, så då blir det ett dubbeltips från P-hyllan. Två av mina favoritskivor från det tidiga 70-talet ... :happyhappy:

Dom dåliga (?) nyheterna:
Tror att jag lägger jag ner detta nu. Dåligt inflöde med nytt och oftast färre gillanden än för vilken som helst av mina andra klockbilder har gjort att jag har tappat lite av inspirationen. Om jag dyker på något bra nytt kanske det kommer ett tips, men troligen bara i samlingstråden under Lifestyle.

IWC A 2020-09-28 (CD'n).jpg
Nu måste det var Tom Petty som får lite egen tid i tråden! Men den andra vet jag inte, om det inte är Purple, Deep Purple;)
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Dom goda (?) nyheterna:
Fyraårsjubileum för skivtipsen i morgon, så då blir det ett dubbeltips från P-hyllan. Två av mina favoritskivor från det tidiga 70-talet ... :happyhappy:

Dom dåliga (?) nyheterna:
Tror att jag lägger jag ner detta nu. Dåligt inflöde med nytt och oftast färre gillanden än för vilken som helst av mina andra klockbilder har gjort att jag har tappat lite av inspirationen. Om jag dyker på något bra nytt kanske det kommer ett tips, men troligen bara i samlingstråden under Lifestyle.

IWC A 2020-09-28 (CD'n).jpg
Tack för alla inlägg, har lyssnat av det mesta!
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Funderar över morgondagen.
IMG_20200928_232457-01.jpeg

Dom goda (?) nyheterna:
Fyraårsjubileum för skivtipsen i morgon, så då blir det ett dubbeltips från P-hyllan. Två av mina favoritskivor från det tidiga 70-talet ... :happyhappy:

Dom dåliga (?) nyheterna:
Tror att jag lägger ner detta nu. Dåligt inflöde med nytt och oftast färre gillanden än för vilken som helst av mina andra klockbilder har gjort att jag har tappat lite av inspirationen. Om jag dyker på något bra nytt kanske det kommer ett tips, men troligen bara i samlingstråden under Lifestyle.

IWC A 2020-09-28 (CD'n).jpg
Tack för alla tips, hoppas du fortsätter i någon form!
 
Topp