• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

SLZAndersson

Cartier
Smekmånaden med min SMP är officiellt över då jag nu har på mig en annan klocka till jobbet för första gången på länge :p Jag och min trogna SKX jobbar på
image.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Varit och handlat en dörrmatta, öl och en wirre. Normalt skeptisk till maltwhisky som saknar åldersangivelse, men då 12-åringen (Inchmurrin) är så bra och den här har fått bra kritik för att vara en "instegsmalt" så chansade jag. Facila 299:- och ingen minns en fegis. Utlåtande kommer senare i veckan, möjligen redan i morgon ... ;)
IWC A 2020-09-30 (Whisky).jpg
 

PNM

Panerai
Varit och handlat en dörrmatta, öl och en wirre. Normalt skeptisk till maltwhisky som saknar åldersangivelse, men då 12-åringen (Inchmurrin) är så bra och den här har fått bra kritik för att vara en "instegsmalt" så chansade jag. Facila 299:- och ingen minns en fegis. Utlåtande kommer senare i veckan, möjligen redan i morgon ... ;)
IWC A 2020-09-30 (Whisky).jpg

Kapten Haddocks val av whisky :)
 

Lesa

Patek
2-Faktor
Varit och handlat en dörrmatta, öl och en wirre. Normalt skeptisk till maltwhisky som saknar åldersangivelse, men då 12-åringen (Inchmurrin) är så bra och den här har fått bra kritik för att vara en "instegsmalt" så chansade jag. Facila 299:- och ingen minns en fegis. Utlåtande kommer senare i veckan, möjligen redan i morgon ... ;)
IWC A 2020-09-30 (Whisky).jpg
En whisky från almarna sjö. //;)
 
Topp