• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Blev så till mig när jag såg Rossis Autavia att jag också kör Heuer!

5F82586E-1D2F-4538-B28A-14BB4BA93321-41846-00003A95EEB84BB2.jpg


/Denke
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ah. bra tyngd i boxen med andra ord. Vilken kör du oftast på?

Tycker det blir jobbigt så fort man har 4 "riktiga" klockor som man roterar mellan. Blir ju oftast att några mest ligger, vilket känns synd... Är nere på 3 st nu, Omegan fick inte den handledstiden den förtjänade
 
Ruskig Ruski

För tusen år sedan i min ungdom var dessa ordentligt på tapeten. Ungefär när Sector var bubblare.
Roligt är att den legat i svågerns klocklåda och trängts med 20 quartzare som han inte orkar byta batteri på. En gång en gåva från mig. Innan jag blev riktigt intresserad kan jag tillägga. Och nu 20år+ tuffar den på. 4-5sek per dygn har den bråttom.
Den som vet mer om denna klocka vinner ett nato :lol:
61975638-7868-4AA3-9E45-9C15E628CC36-1230-0000029347A61EDB.jpg
 

Hubbatix

Cartier
Lite samma här faktiskt, har velat haft en MOAQC sedan jag fastnade för det här med klockor, men det har aldrig blivit av...

OM idag, skruvade på Lumpylänken, ett kärt återseende.
OM.jpg
 

Tommytvigg

Cartier
Ricrob skrev:
Tommytvigg skrev:
Ricrob skrev:
Börjar känna mig som en one-watch-guy..

F867DD9A-860A-4930-9CDE-F0F965FBDCA7-2259-000004C73CE4D8D9.jpg


//Ricrob

Har äntligen fått tag på en Headwind nu, som borde dimpa ner på måndag eller tisdag :D

Mvh Tommy
Härligt att höra och grattis! Blev det den blå på Chrono24? Ser fram emot bilder!

//Ricrob

Jag var riktigt nära att slå till på den, men jag slängde upp en annons på TTT och fick napp av en kille i Göteborg.
Är så sugen att öppna paket nu :D

Mvh
 
Topp