• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fortfarande kvar på förlossningen. Strax 30h på plats. Är sjukt imponerad av frun som håller ut. En klippa.
Och ja, just nu är det lugnt ;)
395D8312-BDAD-47EA-B289-93720FA46793.jpeg
Vi håller tummarna för er tre(?). Kan förstå att det känns segt. Resultatet kommer att uppvägaallt.
 

jabla

Sarlacc
Monterat in dörren på vedboden!


Självklart så matchas dörrens färg med klockans tavla!
DC16B6A0-C09D-4876-A738-7F9176A08A04.jpeg

4BE9F2B6-A765-4292-A255-26B5A294F4E3.jpeg
Bra, då är verktygen säkra när du slutar arbetat för dagen! ;)

Edit: Såg nu att många före mig observerat problem.
Har en kompis som fick en sidoruta inslagen på sin Volvo 144 trots att den var olåst och låset till ventilationsrutan saknades.
 
Senast ändrad:
Hemma med chips o Cola efter en fruktansvärt dålig konsert av Guns n roses. Så dålig att jag stack efter en timme för att hälsa på partyt hos @The lord
Måste även se på ett ordentligt liveband för att tvätta av mig eftersmaken...


IMG_4605.JPG


IMG_4604.JPG
Tyckte du att det var så dåligt alltså? Visst att det inte var superbra men jag tyckte ändå att den var helt okej. Förvisso kanske andra halvan var bättre än den första, samt att konserten i sin helhet var en timme för lång då...:angel:
 
Topp