• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Watchie

Patek
2-Faktor
A95AEA47-E3EA-417F-B0FC-576A948DDA79.jpeg
Många bilder / klockbyten idag, mot gymet med nymoddad skx med Hirsh band....
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag tänker ofta tillbaka till HOMM2 tiden, Worlock med svarta drakar och armageddon -oslagbar kombination! Eller Necro med skelett och vampyrer....
Om man bara hade tid:confused:
Jag har faktiskt storebrorsan att tacka för mitt HOMM intresse. Farsan köpte en Macintosh när han började plugga på KTH i början av 90-talet och storebrorsan installerade King's Bounty på den. Jag var en snorunge på den tiden som knappt fattade spelet men jag älskade spelet ändå.

Blev faktiskt inte så mycket HOMM2 för min del. Blev mest 3 och lite (please don't shoot me :bag:) 4. Trots alla miljoner brister i 4an tyckte jag musiken och känslan i spelet var bra. Men det höll inte länge, gick snabbt tillbaka till 3an.
 

Dr Hochblume

Panerai
Jag har faktiskt storebrorsan att tacka för mitt HOMM intresse. Farsan köpte en Macintosh när han började plugga på KTH i början av 90-talet och storebrorsan installerade King's Bounty på den. Jag var en snorunge på den tiden som knappt fattade spelet men jag älskade spelet ändå.

Blev faktiskt inte så mycket HOMM2 för min del. Blev mest 3 och lite (please don't shoot me :bag:) 4. Trots alla miljoner brister i 4an tyckte jag musiken och känslan i spelet var bra. Men det höll inte länge, gick snabbt tillbaka till 3an.
OT, men jag missade en viktig tenta pga 3:an. Den kom ut 2 dagar innan tentan.... och jag blev aldrig biolog.
 
Jag har faktiskt storebrorsan att tacka för mitt HOMM intresse. Farsan köpte en Macintosh när han började plugga på KTH i början av 90-talet och storebrorsan installerade King's Bounty på den. Jag var en snorunge på den tiden som knappt fattade spelet men jag älskade spelet ändå.

Blev faktiskt inte så mycket HOMM2 för min del. Blev mest 3 och lite (please don't shoot me :bag:) 4. Trots alla miljoner brister i 4an tyckte jag musiken och känslan i spelet var bra. Men det höll inte länge, gick snabbt tillbaka till 3an.
Haha härlig historia, du borde prova HOMM2! I perioder gillade jag det minst lika mycket som 3 om inte mer!
Jag tänker ofta tillbaka till HOMM2 tiden, Worlock med svarta drakar och armageddon -oslagbar kombination! Eller Necro med skelett och vampyrer....
Om man bara hade tid:confused:
Svarta drakar och Titaner, härliga tider!
Någon får starta en HOMM-tråd så vi inte går mer OT :D
 

azcii

Patek
2-Faktor
Haha härlig historia, du borde prova HOMM2! I perioder gillade jag det minst lika mycket som 3 om inte mer!

Svarta drakar och Titaner, härliga tider!
Någon får starta en HOMM-tråd så vi inte går mer OT :D
Har spelat det! Brorsan lirade allihopa fram tills IV. Men jag var för liten för att fastna för det på riktigt.. Blev massa andra spel istället, tills 3 släpptes.

Har ett gammalt foto på när jag är 5 och sitter och lirar King's Bounty på vår Mac. Ska se om jag hittar det hemma, postar i så fall :)

Men men, OT nu. Jag postar i Gamingtråden om jag hittar bilden :)
 
Topp