• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Dags för mellis!:hungry:
IMG_0074.JPG
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Som klocknörd ska man ju ha koll på det, den ser ut som en 135.003 när man googlar, men jag vågar inte svära på att det är den.
Det finns ju ett antal reffar att välja på när det kommer till Omega. Har själv lånat en äldre Seamaster av en släkting men inte listat ut ref med säkerhet. Måste nog öppna den i så fall men eftersom den har datum är den ändå inget för mig så det nöjet avstår jag ifrån.
IMG_4688.JPG
 

Depp-Erik

Cartier
Det finns ju ett antal reffar att välja på när det kommer till Omega. Har själv lånat en äldre Seamaster av en släkting men inte listat ut ref med säkerhet. Måste nog öppna den i så fall men eftersom den har datum är den ändå inget för mig så det nöjet avstår jag ifrån.
IMG_4688.JPG
Ingen i vintageforumet som lyckats ge dig svar?
 

JoakimN

Omega
Såg en dag i förra veckan att @ROB-1832 Rob Engströms hade 25% på alla Omega, kände då att det var dags för den första helt nya klockan, tvekade som tusan på klassikern med hesalit, men det föll på safir efter att ha fått denna till ett oemotståndligt erbjudande! Man kan inte annat än älska boxen och klockan, baksidan med urverket, konst!
hwD4EoE.jpg

NFxJ3Pq.jpg

G42nDuw.jpg
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Såg en dag i förra veckan att @ROB-1832 Rob Engströms hade 25% på alla Omega, kände då att det var dags för den första helt nya klockan, tvekade som tusan på klassikern med hesalit, men det föll på safir efter att ha fått denna till ett oemotståndligt erbjudande! Man kan inte annat än älska boxen och klockan, baksidan med urverket, konst!
hwD4EoE.jpg

NFxJ3Pq.jpg

G42nDuw.jpg
Stort jä*la Grattis!
Vi ses i speedmastertråden!
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Såg en dag i förra veckan att @ROB-1832 Rob Engströms hade 25% på alla Omega, kände då att det var dags för den första helt nya klockan, tvekade som tusan på klassikern med hesalit, men det föll på safir efter att ha fått denna till ett oemotståndligt erbjudande! Man kan inte annat än älska boxen och klockan, baksidan med urverket, konst!
hwD4EoE.jpg

NFxJ3Pq.jpg

G42nDuw.jpg
Grattis till en läcker Speedmaster
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Såg en dag i förra veckan att @ROB-1832 Rob Engströms hade 25% på alla Omega, kände då att det var dags för den första helt nya klockan, tvekade som tusan på klassikern med hesalit, men det föll på safir efter att ha fått denna till ett oemotståndligt erbjudande! Man kan inte annat än älska boxen och klockan, baksidan med urverket, konst!
hwD4EoE.jpg

NFxJ3Pq.jpg

G42nDuw.jpg

Snygga bilder !
 
Topp