• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ricrob

Patek
Re: Gissa vilken?

JakobZ skrev:
Ricrob skrev:
Spencer66 skrev:
6F77162C-C997-4175-A438-3902E5161D3F-2593-0000049FB3092525.jpg

Steinhart Ocean One GMT? ;)

Grabben, grabben, vad snackar du om? Du ser ju att det står ROLEX ROLEX ROLEX på innanringen, eller man ser ju EX iallafall vid klockan två, tycker ändå att man ser någon orange nyans vid GMT-pilen... Explorer II?
Grabben, grabben, du måste lära dig "koderna" här! :D För det första, så har ngn redan gissat ExpII och för det andra, dagen då Spence aka "the homagehater no1" sportar Steinhart kommer nog samma dag som helvetet fryser till is!

Nå, har du flyttat till UK? Skulle vilja få en kille där full med bly, går det att ordna? ;)

//Ricrob
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Gissa vilken?

Ricrob skrev:
Grabben, grabben, du måste lära dig "koderna" här! :D För det första, så har ngn redan gissat ExpII och för det andra, dagen då Spence aka "the homagehater no1" sportar Steinhart kommer nog samma dag som helvetet fryser till is!

Nå, har du flyttat till UK? Skulle vilja få en kille där full med bly, går det att ordna? ;)

//Ricrob

Detaljer och åter detaljer.. :lol:
Yes, har flyttat! Fixar allt mellan himmel och helvete på momangen! (vissa saker får vi nog ta lite diskret om det gäller det där som vi snackade om förra gången, jag luktade ju fan rök hela veckan)
 

The Pell

Cartier
Glad måndag!
<a class="postlink" href="http://i1078.photobucket.com/albums/w498/pellejansson/B707BFBA-01FC-45C5-9DBB-FECE6982F6AF-985-000000FA66FB2E06.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://i1078.photobucket.com/albums/w49 ... FB2E06.jpg</a>


"Ett olyckligt ögonblick kan vara i flera timmar"
Okänd
 

Ricrob

Patek
Lermannen sitter kvar en stund till, efter morgonens cykeltur. Tänkte att det är lika bra, eftersom jag sitter och pluggar mikrobiologi.. Vill ju inte ha baciller i Bratten!

B208B329-68CE-497E-B75D-03CA321291EC-2259-0000055D25C48B92.jpg
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Nyinköpt mögel

Enicar var min första klocka. Visserligen en helt annan modell än denna men vem bryr sig? Mögel är ju alltid mögel och Pie Pan sitter inte fel :)


 

Ministern

Founder
2-Faktor
Å så en Tudor!

Denna lilla skönhet var NOS i box när jag köpte den för två år sedan. Den har sedan dess använts max två veckor.. Men nu är det dags att lufta sig för den lilla damen!


AE7FFBB4-749D-417A-A156-01EA25324868-3985-000006C3E523C0C2.jpg
 
Topp