• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

B1884

Audemars
2-Faktor
20140323_135732.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vill också testa en panna, bara för att se hur det känns med ett så stort ur! Passaaround Panna vore något ;)



Jag tycker 40mm räcker gott och väl, känns mycket större ut än vad klockan är. Tyvärr så har jag service på gång på denna, gångreserven är dålig som bara den. Får se ifall det blir några fler, finns en panerai på köp & sälj som jag är sugen på, men då är det 44mm som gäller.
 

Icaras

Rolex
2014-03-23 05.07.36 1.jpg

Fick en tidig födelsedagspresent av min farfar, har letat efter denna tidning ett bra tag! Mån-specialen från 1969? Speedyn kunde spottas efter ett par sidor! :)

2014-03-23 05.09.25 1.jpg

Följde även med någon form av LP-skiva. Osäker på om jag ska ha en vanlig LP under då spåren är riktigt grunda. Hursom är jag riktigt nöjd!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Va fan var det som hände, var det sjukaste jag varit med om! Blev postat fyra gånger, det var inte alls meningen :arghh:, sory...
 
Topp