• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

1016 och regn.
ImageUploadedByTapatalk1404046494.824766.jpg
 
Har varit långt åt helvete ute i Solna. På vägen hem kommer jag på att jag behöver köpa bläckpatroner, så jag ställer om mig på färd till NK. Jag gör misstaget att hoppa av i något elände som heter "Vreten" och frågar där en inföding var närmsta tunnelbana bor. Det kanske är jag som är från de mer civiliserade delarna av staden och därmed har en viss sorts naivitet inneboende, men dåren hänvisar mig till något som heter "Huvudsta", något som i sin tur innefattar en kvarts irrande i en park för att hitta till.
IMG_20140629_144159.jpg

Nu behöver jag ett glas Cava och tröstköpa en slips för att känna mig som människa igen.
Aldrig mer Vreten, glädjens ändhållplats!
 
Seiko har suttit på idag...
image.jpg


Besökte åmmebergs antikmarknad, ingen som var där? Såg en man med en explorer ii och frugan med vad som såg ut som en oysterdate ;)
I klockväg mest skit, några fina guldisdressare men som vanligt minst 3k dyrare än på KS, auktionssidor etc. ;)
 
Tillbaka
Topp