• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Satte upp en hylla i mitt rum/kontor och la upp några av de lådor cigarrer man rökt upp genom åren :) sparar de lådor jag tycker hade riktigt bra cigarrer :)
ugynyha9.jpg



Ben Bockbrännarbolmers
 
wow! du vet att cigarrlådor är perfekta hobby-klocklådor. har själv en som jag vuxit ur.

Dessa lådor är alldeles för speciella för att användas till annat. Så otroligt många timmas glädje och kvalitetstid jag har fått ur innehållet i dem och jag blir påmind varje gång jag kollar på lådorna.


Ben Bockbrännarbolmers
 
Dessa lådor är alldeles för speciella för att användas till annat. Så otroligt många timmas glädje och kvalitetstid jag har fått ur innehållet i dem och jag blir påmind varje gång jag kollar på lådorna.


Ben Bockbrännarbolmers

Obegripligt för mig att lådor kan ha ett värde för någon när de är tomma. Lika obegripligt som ett klockintresse för andra antagligen:)
 
tmp_4527-DSC_0104-2000864926.JPG

Ingen klocka än, semester och frukosten är klar 0710. Har inte behövt ställa väckarklockan sen dottern kom.
 
Tillbaka
Topp