• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lager pizza. :)

20190624_171511-01.png

Förtjänar mer ..... enligt mig själv iallafall ;)
Joo redan kollat in mig på en ny, Explorern är såld så behöver någon nytt i stål :D
IMG_20190624_184335.jpg

Bytte ut glassen mott spriten nu, GT dags :cool:
IMG_20190624_185135.jpg
Haha ja absolut ;)
Intressant, någon idé om vad det skulle kunna bli? Vet att du var inne på en IWC pilot innan men det kanske inte är en värdig ersättare (rent prismässigt).
Har förresten också beställt läder från OddFace till min Tudor. Ska bli kul o få hem det. Bra med lite variation.

Haha ja absolut ;)
Intressant, någon idé om vad det skulle kunna bli? Vet att du var inne på en IWC pilot innan men det kanske inte är en värdig ersättare (rent prismässigt).
Har förresten också beställt läder från OddFace till min Tudor. Ska bli kul o få hem det. Bra med lite variation.
Bryr mig inte om pris, alla prisklasser är intressanta :)
Mm sugen på IWC men finns även några GS jag skulle kunna tänka mig, vi får se helt enkelt :cool:
Tror inte du kommer bli besviken, riktigt duktig! Variation är A och O för att inte tröttna på en klocka :D

Tillbaka
Topp