Jag glömde lägga till att min kommentar skall läsa på Närkemål...I går var det inte alls så här...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag glömde lägga till att min kommentar skall läsa på Närkemål...I går var det inte alls så här...
Hahaha mmmmGottegris!![]()
Hahaha!Jag glömde lägga till att min kommentar skall läsa på Närkemål...![]()
Vackert med Barnabas ibland!Sitter och förundras över sommaren.
![]()
Har i ett par år struntat att klippa en del av gräsmattan för det är så torrt där.
![]()
I år gick den delen "bananas"!
![]()
Lökigt värre med sökare!vi har precis sökt![]()
25% är fan inte dåligt, bra jobbatFick en 25% löneförhöjning idag, det firar vi (jag och Explorern) med en glass
![]()
Förtjänar mer ..... enligt mig själv iallafall25% är fan inte dåligt, bra jobbatKanske glider in någon dinka så småningom då?
![]()
Efter en vit musikvecka förra veckan (men blöt på andra sätt ... ) är jag på igen. En riktigt bra liveskiva från den smala N-hyllan @jabla, men det är fortfarande inte Nationalteatern ...
![]()
Haha ja absolutFörtjänar mer ..... enligt mig själv iallafall
Joo redan kollat in mig på en ny, Explorern är såld så behöver någon nytt i stål
![]()
Bytte ut glassen mott spriten nu, GT dags
![]()
Bryr mig inte om pris, alla prisklasser är intressantaHaha ja absolut
Intressant, någon idé om vad det skulle kunna bli? Vet att du var inne på en IWC pilot innan men det kanske inte är en värdig ersättare (rent prismässigt).
Har förresten också beställt läder från OddFace till min Tudor. Ska bli kul o få hem det. Bra med lite variation.