Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen! Nu kommer du börja byta klocka lika ofta som du byter underkläder.
Hederlig råbiff, det var längesedan man åt detta. Med andra ord ,dax att äta det snart någon kväll. Ha en trevlig fortsättning på kvällen.
Var den bra?
Det finns en mycket bra råbiff-tråd här på KS som jag kan rekommendera.Hederlig råbiff, det var längesedan man åt detta. Med andra ord ,dax att äta det snart någon kväll. Ha en trevlig fortsättning på kvällen.![]()
Varför envisas alla med att stoppa sina klockor i mat och dryck?Drinkar på riche
![]()
Gärna en bild på hela lådanOj. Lådan full. Tre månader efter att jag återuppväckte klockintresset... Det tempot tänker jag inte hålla under 2020!
![]()
Tackar, känner att klockbytena kommer förekomma oftare än vad underklädsbytena kommer göraVälkommen! Nu kommer du börja byta klocka lika ofta som du byter underkläder.![]()
Den är riktigt fin den där!![]()
Vissa klockor är svårfotade, har haft någon sådan jag med.Tack snälla - lyckas dock aldrig riktigt få till en bild som gör den helt rättvis.
Skål på dig!Dags för en Skåne-IPA som omväxling till all julöl.
![]()
För att man kan!Varför envisas alla med att stoppa sina klockor i mat och dryck?![]()
Kul med RW, sällan de syns till här på KS. Nyförvärv? Ref? Gärna lite fler bilder, den var riktigt fin!Beundrar tavlan jag precis fått i present....
![]()
![]()
Faktiskt väldigt bra rätt, schysst med en drink till
Den var kanon, hög klassVar den bra?
Jag ser inte klockan JablaDags för en Skåne-IPA som omväxling till all julöl.
![]()
Men erkänn att Skåne-Ipa är gott... vi tar en tillDags för en Skåne-IPA som omväxling till all julöl.
![]()
Titta noga, den är inne i det största pepparkakshuset...Jag ser inte klockan Jabla
Mmmmm, trevliga hudavlagringar och smuts i sina drinkar...Varför envisas alla med att stoppa sina klockor i mat och dryck?![]()
Ja, speciellt när det är ner i alkohol klockorna far...Varför envisas alla med att stoppa sina klockor i mat och dryck?![]()
Jag skulle vilja beställa en sån där GT med död hud tack!Ja, speciellt när det är ner i alkohol klockorna far...
Vätskans ytspänning i förhållande till vatten ?Varför envisas alla med att stoppa sina klockor i mat och dryck?![]()
Hahahaha!För att man kan!
![]()