S
Staafen
Guest
Den ser bra ut helt klart! Nu blev jag hungrig...igen!Den var kanon, hög klass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser bra ut helt klart! Nu blev jag hungrig...igen!Den var kanon, hög klass![]()
Hahahah, coming right up! May I just borrow you watch for that extra taste experience?Jag skulle vilja beställa en sån där GT med död hud tack!![]()
Drink och tilltugg i ett, perfekt!Hahahah, coming right up! May I just borrow you watch, and do you want it shaken or stirred?
Driken/groggen som får dig att verkligen känna din klockaDrink och tilltugg i ett, perfekt!
Ser ut som Trelleborg
Sprit löser ju fett bra. Baklocken lär bli rena och finaVarför envisas alla med att stoppa sina klockor i mat och dryck?![]()
Iofs, och lite skit rensar ju magen!Sprit löser ju fett bra. Baklocken lär bli rena och fina
Vad var det för fel på Chateau neuf’en?Letar efter en lämplig flaska rött till rödvinssåsen...
![]()
![]()
Helt klart en keeper. Sugen på att komplettera med en inverterad men...Så sjukt fin. Stått på listan länge och ångrar kraftigt att jag inte köpte en för fem år sen. Känns som en keeper.
Korrekt, eller Trellehulla som vi här nere säger de!Ser ut som Trelleborg![]()
Schysst dinka, grattisNu lägger jag undan mobilen och njuter av dagens köp. Trevlig kväll vänner!![]()
Trelle, denna gigant bland städer...Korrekt, eller Trellehulla som vi här nere säger de!![]()
Stort tack!Schysst dinka, grattis![]()
Kom att tänka på Ryssarna och ”vi använder blyertspennor”Rymd penna/klocka
![]()
Mjukisar, yeezys och helguldar rolle var ju ingen dålig komboSpanar in en daydate i baren.. Godkänt att glida in med mjukisbrallor om man gör det med en helguldare.
![]()
En sådan skulle sitta fint. Har du tips på inköpsställe? Asos sålde för 600kr men missade det.Vi tar en fika
![]()
Grattis StaafenNu lägger jag undan mobilen och njuter av dagens köp. Trevlig kväll vänner!![]()
Stort tack Zozoo!Grattis Staafen
Riktigt snyggt! Stort grattis!Nu lägger jag undan mobilen och njuter av dagens köp. Trevlig kväll vänner!![]()
Lite för ny.Vad var det för fel på Chateau neuf’en?