Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är detHärlig lume på den! Skönt att se fler som mår bra idag![]()
Helt rätt, finns bättre saker att lägga tid och pengar på! 425an är cool, kanske en till under 2020?Visst är detJa, det är skönt att slippa bakfylla. Sen dricker jag på sin höjd någon öl ett par gånger/år så jag är förskonad det där eländet oavsett. Fin Panna, saknar min 425 nästan varje dag!
Definitivt! Nu är planen att inte köpa någon klocka under 2020, vilket jag med säkerhet inte kommer kunna hålla. När den dagen kommer är en Panna helt klart ett alternativ. Kanske en 112Helt rätt, finns bättre saker att lägga tid och pengar på! 425an är cool, kanske en till under 2020?
Haha, sådana initiativ är modiga! Bara testat andra, men inte ägt någon annan än dennaDefinitivt! Nu är planen att inte köpa någon klocka under 2020, vilket jag med säkerhet inte kommer kunna hålla. När den dagen kommer är en Panna helt klart ett alternativ. Kanske en 112Hur trivs du med din? Testat fler innan?
Minst sagt, får ge det ett försök.Haha, sådana initiativ är modiga! Bara testat andra, men inte ägt någon annan än dennadock ruskigt sugen på en 372! Har du haft någon annan?
Ja 112an är riktigt fin!Minst sagt, får ge det ett försök.
Jodå, har hunnit med 425, 000, 632, 112. Gillade alla mycket, skulle jag välja en som favorit blir det 112. Även om 425 är ruskigt bra. 372 kan du inte gå fel med, stor men fixar man det så är den toppen! Även den en klocka jag måste äga i framtiden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!! Själv har jag bara dryga två decennier kvarSkydiver får följa på nyårsdagspromenad och så här glad blir man när insikten kommer att jag inte ska jobba en enda dag 2020. Inte fortsatt framöver heller
![]()
![]()
Inget går så fort som tid när man blir äldre. Sen gammalt. Du är snart därGrattis!! Själv har jag bara dryga två decennier kvar