• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Son äter majs och ser på tecknat, Swizzen övervakar
5A2A5A54-8315-4711-BD8C-50D3AD546C0D.jpeg

Blev den där sorten försöktillbedrägeri terrier :mad:
Ändrade tid, sedan var vi välkomna. Då var det i något projektområde som inte kändes ok. Ringer inne i trappuppgången och får inget svar, bara ett meddelande ”ringer snart”. Väntade 10 min sedan började det cirkulera ortengäng runt oss, vi drog. Nu en timme senare så har vi fortfarande inte hört något.
#avgåblocket

Senast ändrad:
Blev den där sorten försöktillbedrägero terrier :mad:
Ändrade tid, sedan var vi välkomna. Då var det i något projektområde som inte kändes ok. Ringer inne i trappuppgången och får inget svar, bara ett meddelande ”ringer snart”. Väntade 10 min sedan började det cirkulera ortengäng runt oss, vi drog. Nu en timme senare så har vi fortfarande inte hört något.
#avgåblocket
Fy tusan! :eek:

Blev den där sorten försöktillbedrägero terrier :mad:
#avgåblocket
F2F sälj/köp från blocket verkar utvecklas till något snubblande nära rysk roulette :grumpy:

F2F sälj/köp från blocket verkar utvecklas till något snubblande nära rysk roulette :grumpy:
Jag som är sjukt grundlig att kolla upp allt jag kan i en klockaffär, tänker inte ett smack på det i detta läget.
I efterhand går jag igenom allt och ser att personen både kallat sig Lina och Linda, ingen sådan fanns på adressen. Hon sa sig vara gift och bo där med sin man. Numret är inte heller kopplat till swish.

Anmälde annonsen för 15 min sedan, nu är den borta.

Jag som är sjukt grundlig att kolla upp allt jag kan i en klockaffär, tänker inte ett smack på det i detta läget.
I efterhand går jag igenom allt och ser att personen både kallat sig Lina och Linda, ingen sådan fanns på adressen. Hon sa sig vara gift och bo där med sin man. Numret är inte heller kopplat till swish.

Anmälde annonsen för 15 min sedan, nu är den borta.
Bra att det ändå inte utvecklade sig till något riktigt otäckt.

Tillbaka
Topp