Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du råka inte hitta någon orörd vintage klocka?Fakk va gött och vara klar!
Före.![]()
Efter.
![]()
![]()
![]()
![]()
Biltema är självfallet rätt svar på vem som löser ditt problem!Vafan är det här för skruvar? Glappt i gräsklipparens dödmansgrepp så jag måste in i dosan och fixa det ...
![]()
Edit: Efter lite Googling ser det ut som Torxspår med centrumspets. Kan det stämma?
![]()
Pulledpork på rök/grill
Beater på armen efter en dag på stranden och ny beater i lådan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis kompis! Respekt och vänliga tankar från oss! HälsaFrugan o jag firar 41-års bröllopsdag i dag. Efter lunch på Moods, besök hos Krons, blev det ölstopp i Kungsträdgården, innan vidare äventyr...
![]()
Frugan verkar ha bra smak!Frugan skulle in på Bo Berggren för att leta nytt armband till sin Bulgari Bzero1. Blev dyrt. Ut kom hon med ny guldklocka. ”Jag skulle ju få välja bröllopsdagspresent sa du”, hävde hon ur sig....
![]()
Du betalar själv, stammade jag![]()
Är inte mycket för open heart, men den där var riktigt shysst!Körde lite hård träning så nu sitter jag här och svettas med lätt huvudvärk. Denna har blivit den inofficiella sommarklockan.
![]()