Fin kombo på kvällskvisten! Dessa kvällar kommer saknas i november..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ju en förkärlek till grottor.Kullaberg, vid Höganäs (strax norr om Helsingborg)
Väldigt trevlig miljö med berg,klippor,grottor samt lite trevliga ”undangömda” badplatser här och var.
Edit: vafan, det sitter ju ett kryp och åker snålskjuts på min klocka?!
![]()
![]()
Fick veta nu ikväll att Jocke & Jonna tydligen spelat in ett program i deras senaste serie ”Spökjakt” där, visste inte att det på något sätt skulle vara ett ”hemsökt” ställe..
Grattis för din BB!Kvälls ölet![]()
Tackar!Med något enstaka undantag är jag ingen älskare av tributeskivor*). Samma sak gäller skivor med bara covers, men med dagens covertips gör jag också ett undantag därför att resultatet blev så bra:
Morse/Portnoy/George - Cover to Cover [Vol 1] (2006)
Dubbelpoäng till @OddD för att ha tagit gårdagens teaser och dessutom kontrat med en egen ...
Neal Morse (sång, keyboard, gitarr) och hans ständiga vapendragare Mike Portnoy (trummor) har tillsamman med Randy George (bas) haft lite kul i studion under inspelningen av ett antal av Neal Morses soloskivor. Resultatet blev som sagt bra och sammanställdes till dagens skivtips, som har följts av två ytterligare skivor med covers. Alla tre har nyligen remastrats och getts ut som ett trippelalbum, vilket fick mig att minnas att jag hade den första, som är den klart bästa när det gäller låtval. Det är inget större fel på dom två senare heller men där är det bara några få låtar per skiva som jag verkligen gillar, medans den i dagens tips inte har ett dåligt spår. Alla tre finns på Spotify i den remastrade versionen med nya omslag om du själv vill avgöra vilken som är bäst ...
*) https://klocksnack.se/threads/laketwigs-klock-och-skivtips-samlingstråd-med-träffs-spotifylista-i-inlägg-169.67791/page-2#post-1913630
![]()
Spotify shortcut powered by @Träff : https://open.spotify.com/album/0f1HSjwDb2IIAkfpYrtk1j
Visst är det skönt att ultraljudstvätta länkarna, man känner sig så nöjd efter.Kör lite nato medan länken får smaka ultraljudstvätt
![]()
Nej vad surt!Om jag var glad att dörren kom en dag tidigare igår! Så känner jag mig mindre glad idag, när jag är tvungen att returnera skiten!
Hade nog detta lite på känn, när jag beställde dörren från Byggmax. Men dom var dom enda som kunde leverera en dörr omgående som höll 18 grader i detta utförande!
Var inte bara ett fel, utan sex stycken, värst var väl att gångjärnen kändes felmonterade. Det som suger mest, är att det förmodligen kommer ta 2-3 veckor innan dom j.. idioterna skickar en ny!
![]()
![]()
GUL kardborreband på Speedy. Legend.