• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Zozoo

Rolex
Vandrar inne på Lexus Göttttttttttteborg
image.jpg
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Wow, den här var ball. Det är inte hysteriska pengar, men ändå en kul klocka? Var inhandlar man en sådan bäst, det är lite här och var eller?
Den kostar 595:- på Klockmagasinet.se. Tycker den är kultig, rolig och fulsnygg på något sätt. Helt klart värd den blygsamma inköpskostnaden.
Föll för den för några år sedan när någon på Hodinkee (kan ha varit någon annan klockrelaterad site/redaktion) hade kört OWG i ett år med den.
 

Onkel

Omega
Den kostar 595:- på Klockmagasinet.se. Tycker den är kultig, rolig och fulsnygg på något sätt. Helt klart värd den blygsamma inköpskostnaden.
Föll för den för några år sedan när någon på Hodinkee (kan ha varit någon annan klockrelaterad site/redaktion) hade kört OWG i ett år med den.
Ja, jag går normalt inte runt med något liknande men det ska det bli ändring på! Beställde faktiskt en. Tänkte precis samma, lagom nördig och ball. Lite Bondfilm-nostalgisk och alltid tänkt att det vore ballt med en Seiko G757, hästsko-varianten. Men de är ju inte helt lätta att få tag på och kostar en slant. Många fejkade och många med mindre oönskade variationer på nätet dessutom.. Vore intressant att veta hur en sådan kvallemässigt står sig mot denna retro-Casio :cool:

Förresten, tyckte jag skymtade en cool grön ton under "World time" och ovanför Casio-loggan på din klocka i fotot, eller är det en synvilla? Det visar sig nämligen sämre på bilderna jag sett på nätet.
 
Topp