Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du testat project indigo? Producerar fina bilder, som jag upplever är mycket bättre än iphone’s egna kamera. Speciellt handledsbilder. Gratis är appen ocksåSkillnaden på en gammal systemkamera och en telefon är ändå tydlig. Visst hade kunnat få bättre fokus med telefonen säkert men det är mer liv i bilden från systemkameran
![]()
![]()
Du va väl rätt taskig mot mobilbilden ändå, har ju fokus på skjortärmen. Kontrar med en snabb mobilbildSkillnaden på en gammal systemkamera och en telefon är ändå tydlig. Visst hade kunnat få bättre fokus med telefonen säkert men det är mer liv i bilden från systemkameran
![]()
![]()
Ja jag vet att den var kass. Tyckte kontrasterna blev väldigt bra mellan bra och dåligtDu va väl rätt taskig mot mobilbilden ändå, har ju fokus på skjortärmen. Kontrar med en snabb mobilbild![]()
![]()
Det har jag. Har inte blivit riktig vän med den. Men det är väl att jag glömmer bort den jämntHar du testat project indigo? Producerar fina bilder, som jag upplever är mycket bättre än iphone’s egna kamera. Speciellt handledsbilder. Gratis är appen också![]()