• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_20130419_192555_zps55f173f1.jpg

Rock of ages på China.

Just nu tog jag foton på denna vackra fågel. Tydligen slog den sig ner på stubben en stund för att snaska i sig en talgoxe. Bilden är inte mer än 15 min gammal.:snaphappy:

Har varit sugen på ett hammer ett tag, men jag gillar min sumo på gummi, så det har aldrig riktigt blivit av.
Hur sitter den på? Vill gärna se lite fler bilder.

Har varit sugen på ett hammer ett tag, men jag gillar min sumo på gummi, så det har aldrig riktigt blivit av.
Hur sitter den på? Vill gärna se lite fler bilder.

Sitter väldigt bra på handen. Smalnar ju inte av som originalet vilket gillas av mig. Det kommer lite fler bilder vad det lider och tack för alla bra tips Yonsson!

Snyggt! Har kört min på Anvil konstant sen jag fick hem det.

De feta bandstiften vet hur de ska jäklas.. Svor mycket och länge jag också innan jag fick till tekniken.

Från Harold? $90?

Tack! Just så. Anvil är snyggt det också, tvekade länge mellan just dessa två.

Jo det skulle vara lättare att göra om det en andra gång men nu får det sitta ett tag. Känns som en keeper hela combon :)

Tillbaka
Topp