Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin Paradis! En likadan klocka står på min short list!
Dags att lyfta Seikotråden igen!
Jag insåg först när frugan lånade den och jag såg den på armen, att fan den är ju riktigt snygg, Yes. Jag är väldigt ambivalent när det gäller försäljningar om jag inte verkligen "måste"Snygg de där , du behöll den trots allt.
Jag insåg först när frugan lånade den och jag såg den på armen, att fan den är ju riktigt snygg, Yes. Jag är väldigt ambivalent när det gäller försäljningar om jag inte verkligen "måste"eller ett gyllene tillfälle uppenbarar sig.
Dags att du fyller på med något nytt, förslagsvis en Seiko!Det är roligt att se att en av KS mest framgångsrika trådar är min lilla egenskapade tråd![]()
Jag med, får grym ångest....Hehe, jag förstår vad du menar, jag kan ibland få för mig att sälja när jag inte använder klockan så mycket, har svårt för klockor som bara ligger.
Nja... Har börjat att tröttna på att lägga in bilderDags att du fyller på med något nytt, förslagsvis en Seiko!![]()
Synd.....Nja... Har börjat att tröttna på att lägga in bilder![]()
Det kommer eventuellt in en SBGR051 längre fram.. Då blir det bildfest isåfall!Synd.....![]()
Det kommer eventuellt in en SBGR051 längre fram.. Då blir det bildfest isåfall!![]()