• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Som vanligt:
LnuQuLk.jpg

Just nu äter jag, men innan dess så bytte jag hjul på bilen. Säljes eller skänkes till den som vill ha skräpet.
Järnringarna har mycket fin patina och massor av äkta rost. ;) :D

Ser bra ut. Har själv ägt ett antal Fordar genom åren, så jag vet hur fort det går när rosten blir kex...

Ford och Ford. Det är ett par gamla vagnshjul där träekrarna har ruttnat. Tog flatsidan på yxen och klappade till dem ett par ggr. :D Ringarna är faktist i ett ok skick, inget kex. Dock var träet i ett bedrövligt skick. När man vårstädar hemma hos mor o far så hittar man ibland något kul att göra. ;)

Tvättat och behandlat vinterskorna för ett drygt halvår i garderoben, bort från skostället med dem och så påfyllning med lite nya (ja de längst bort är till frugan).
Nu är jag redo för rejält med promenerande i sommar!
PA7TC5E.jpg

Hade jag haft nya explorer2:an så hade det även blivit dessa :cool:
GXqJVYf.jpg

Tvättat och behandlat vinterskorna för ett drygt halvår i garderoben, bort från skostället med dem och så påfyllning med lite nya (ja de längst bort är till frugan).
Nu är jag redo för rejält med promenerande i sommar!
PA7TC5E.jpg

Hade jag haft nya explorer2:an så hade det även blivit dessa :cool:
GXqJVYf.jpg
Ordning!

Idag har jag kört med en liten 34mm rackare... Fungerar bra att bära små klockor också :)

Rolex ref 6285 i gulguld från början av 50 talet

86DCCE79-EE66-4A33-974A-C2F2A4E46F15-3833-000007A2842291B3_zps09decd7c.jpg

Mvh
Micke E

Tillbaka
Topp