Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just nu äter jag, men innan dess så bytte jag hjul på bilen. Säljes eller skänkes till den som vill ha skräpet.
Järnringarna har mycket fin patina och massor av äkta rost.![]()
![]()
Hehe, gött! Har en till, men den får jag visa upp en annan dag.Visa mig en blåtavlad Seiko och det blir gilla direkt![]()
![]()
Köpt från England i torsdags em - redan på handleden - gillas!
Ser bra ut. Har själv ägt ett antal Fordar genom åren, så jag vet hur fort det går när rosten blir kex...
Ordning!Tvättat och behandlat vinterskorna för ett drygt halvår i garderoben, bort från skostället med dem och så påfyllning med lite nya (ja de längst bort är till frugan).
Nu är jag redo för rejält med promenerande i sommar!
![]()
Hade jag haft nya explorer2:an så hade det även blivit dessa
![]()
Länge sen jag postade nåt här, ska bli bättring på det! Idag en kvartsare från '76 i blått.
![]()
Verkar vara i superskick!Say no more....
Den vill vi se!Tror jag har en likadan fast "guld" och intergrerad länk.
Den vill vi se!![]()
Vilka fina vintageklockor du har... Gillaknappen är intryckt..!Dagen Seiko, en King Seiko från '69 i cap gold. Mycket gott skick för sin ålder vilket alltid är kul.
![]()