Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VAd gör denna klocka i denna tråden?Bra kvalitetskänsla overall. Kan tycka att länken är lite lite hårdragande ibland men i övrigt inget att klaga på. Prisvärt! Ray bör jag häromdagen.
![]()
VAd gör denna klocka i denna tråden?
Han tar fram sin batong och viftar hotande med den! Och den är jättestor!!!O fan!
Du får alltså grilla på din balkong eller gör du det ändå? Är det så att när grannarna
titter snett genom fläskröken att du bara ger dom din Masterkiller blick och flashar Rollen så
springer dom in med sin Certina mellan benen?
/John R
O fan!
Du får alltså grilla på din balkong eller gör du det ändå? Är det så att när grannarna
titter snett genom fläskröken att du bara ger dom din Masterkiller blick och flashar Rollen så
springer dom in med sin Certina mellan benen?
/John R
Men John, jag skrev ju att jag var hos min svåger och dessutom så bor dom i villa...![]()
Fick känna på denna gamla sköning (tack Ariste - det lutar mer å mer mot att we have a deal...)
![]()
Passar bra till mitt senaste loppisfynd - en brun Jofama skinnjacka i härligt -70-tals stuk. (80 spänn!!!)
![]()
Japp... Korrekt.... Grillning kräver sin planering!! Glöm inte servetter så ni inte kladdar ner i onödan. 100 dollar servetter i 50-pack är det perfekta valet. Finns på Dollarstore för 10 bagis....
![]()
Extremt snygg!Tackar! Ja, den är riktigt trevlig! Fick den till ett bra pris tycker jag (5000kr). Plus service i.o.f.