Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön kombo, även om färgkombon i vissa fall får en att kräkas, och då tänker jag inte på ElfsborgKliver in i matchen och premiärpostar på forumet med min Pelagos med ett pippigult sommarnato.
![]()
Skön kombo, även om färgkombon i vissa fall får en att kräkas, och då tänker jag inte på ElfsborgVälkommen!
Ett orange Isofrane på den där så!Kliver in i matchen och premiärpostar på forumet med min Pelagos med ett pippigult sommarnato.
![]()
Är det bara jag eller har du en ny Omega varje dag utan att flippa
Tack! Jag lider av extrem samlarmani, och skapat förmånen av att kunna leva ut den till fulloÄr det bara jag eller har du en ny Omega varje dag utan att flippa
Daydate är tufft!
1603 på Hirsch Duke.
![]()
Då samlar du på mer än klockor? Med tanke på att klockorna förvarades i "skrubben"!Tack! Jag lider av extrem samlarmani, och skapat förmånen av att kunna leva ut den till fullo![]()
![]()
Sitter på Cocodrillo. Klockintresserade i närheten kan med fördel komma förbi och säga hej.
Lever du idag?
Mår betydligt bättre i dag än i fredags.![]()
Bytte klocka i ställetTa av det bandet...
Snyggt !, Saknar den redan![]()