• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

En undran bara... Hur applåderar man sitt Tapatalk-konto, så att man kan hosta fler än de 30 bilderna man får hosta gratis? Har SGS2, men har inte listat ut hur man gör. Någon som vet?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
I Tapatalk2 till iOS verkar det vara obegränsat än så länge.

Ok!
min tavla är original! /JR
Jaså. Spännande. Vad är det för modell på klockan?

Idag är det band och armbytardag eftersom jag fick värmeutslag
96Tz9Mp.jpg

Om man inte har en grön urtavla på sin GMT kan man ändå smälta in i bakgrunden med ett nytt grönt skönt läderband som cheepo63 gjort åt mig, behöver jag säga att jag är jättenöjd :)

GMTgreen.jpg

Syftet var inte på något sätt att förolämpa, utan att hjälpa till, så jag ber om ursäkt till dig John om du tog illa upp. För att tillföra något nytt kan jag meddela att jag förhoppningsvis får nyleverans nästa vecka. Om jag har otur, så blir det nästnästa. Innehållet är dock hemliGt efterSom jag inte vill jinxa. ;)

Syftet var inte på något sätt att förolämpa, utan att hjälpa till, så jag ber om ursäkt till dig John om du tog illa upp. För att tillföra något nytt kan jag meddela att jag förhoppningsvis får nyleverans nästa vecka. Om jag har otur, så blir det nästnästa. Innehållet är dock hemliGt efterSom jag inte vill jinxa. ;)

Kryptiskt, men då ser vi fram emot en öppninGStråd :)

Klart att jag inte blir förolämpad :mad: jag blir galen! ;)
Du väcker naturligtvis min nyfikenhet om du påstår att något inte stämmer
och vill då gärna ha en förklaring på vad du anser vara fel med klockan.
Det som inte är original är chapterringen och den sten coola sekundvisaren!

Misstänker att paketet kommer innehålla nått på G möjligtvis ett S?

/John R

Tillbaka
Topp