• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Syftet var inte på något sätt att förolämpa, utan att hjälpa till, så jag ber om ursäkt till dig John om du tog illa upp. För att tillföra något nytt kan jag meddela att jag förhoppningsvis får nyleverans nästa vecka. Om jag har otur, så blir det nästnästa. Innehållet är dock hemliGt efterSom jag inte vill jinxa. ;)

GS SBGM001?

Syftet var inte på något sätt att förolämpa, utan att hjälpa till, så jag ber om ursäkt till dig John om du tog illa upp. För att tillföra något nytt kan jag meddela att jag förhoppningsvis får nyleverans nästa vecka. Om jag har otur, så blir det nästnästa. Innehållet är dock hemliGt efterSom jag inte vill jinxa. ;)

Kul! En annan får leverans imorgon...

Studentmottagning i Fjollträsk. Den enda glädjen i situationen är min kära klocka, och att jag slipper vara den som är full inför släkten.
4usuvytu.jpg

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Alltså, 155 euro + frakt(?) för en Mako Xl??? Är det sant? Har dissat japanska ur tidigare, men med den designen och det priset blir jag nästan förbannad på mig själv att jag inte har gett Orient en chans innan.
Hur pass bra håller sig tiden/nogranheten? Tänkte köpa en Seiko SARB023, kanske ska passa på att fixa en mako som sommar beater om de inte kostar mer.

Det är min kusin, och jag är antagligen fullast, men alla tittar på honom. :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Surfar KS smått lullig på värktabletter, blir faktiskt ännu roligare. Känner mig dessutom oerhört köpstark, så risken jag köper nått i dimman är överhängande.

Brukar inte sporta med org.länk så ofta, men ja..ibland är det helt enkelt oslagbart =)

Avverkar bland de sista mötena på kontoret... soon 8 månader "ledigt" ... woop woop!

Du kommer om 8 månader omvärdera ordet ledig ;) (såg du använde situationstecken, så du är säkert fullt medveten om vad det innebär)

Haha ja, jag är fullt medveten. Sovit 4 timmar på 48 timmar nu eftersom yngsta Herr Bruce 8 månader har både vattkoppor och första tanden på väg upp.. Sen ska man ta hand om 2 till också. Egentid? Vad är de?

Alltså, 155 euro + frakt(?) för en Mako Xl??? Är det sant? Har dissat japanska ur tidigare, men med den designen och det priset blir jag nästan förbannad på mig själv att jag inte har gett Orient en chans innan.
Hur pass bra håller sig tiden/nogranheten? Tänkte köpa en Seiko SARB023, kanske ska passa på att fixa en mako som sommar beater om de inte kostar mer.

Nu har jag inte haft en mako XL men en annan dykarOrient i budgetsegmentet och den höll tiden kalas. Överlag riktigt bra klockor till priset!

Ps. köp en sarb023 med, det är en kalasdinka :)

Tillbaka
Topp