Letar efter rätt exKan du inte börja jaga gamla vintage super-Kontikis så jag kan köpa en av dig sen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar efter rätt exKan du inte börja jaga gamla vintage super-Kontikis så jag kan köpa en av dig sen.![]()
Antar att den ska ha anknytning till ett avtryckarfinger.. Israel..Letar efter rätt ex![]()
Haha, mycket bra!Ha ha, jag tror att det var en nyttig upplevelse för honom att det var klockan och inte han själv som var i centrum![]()
Här sitter man och scrollar i godan ro och så kommer den där jävla Blancpainen som en fet smäll rätt på käften. Fy fan.![]()
BP FF idag igen.![]()
Fram med bratten igen, mycket finare!![]()
BP FF idag igen.![]()
Här sitter man och scrollar i godan ro och så kommer den där jävla Blancpainen som en fet smäll rätt på käften. Fy fan.
England, Oxford?Tid över på tjänsterean. Samtidigt förvånad över att inte ha tröttnat på klockan trots att det är tredje dagen i nu
![]()
RiktigtEngland, Oxford?