Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
48 minuter kvar tills min stora matdröm uppfylls; middag på världens bästa restaurang Osteria Francescana i Modena
Drinkar under tiden!
Festligt, min dotter är där precis nu, på semester.Riktigt Mysigt värre
Givetvis, kommer nog skapa en egen tråd i Lifestyle om jag fixar nog med bilderJävlar va' nice!
Passa på å njut å rapportera efteråt!
Det där bandet gifte sig med boetten och blev väldigt mycket Panerai. Får jag fråga var bandet köpts för ett sånt vill jag också ha.Testar nytt strap på 372:an och laddar inför första kvartsfinalen!
Köpt! ! WoohooLägger bud på en lägenhet.
Vad är det för ref? borstad boett? nyfikenDags för en drink, on the rocks
Det är ett Swiss Ammo från MJ Leather, MickeJ här på forumet!Det där bandet gifte sig med boetten och blev väldigt mycket Panerai. Får jag fråga var bandet köpts för ett sånt vill jag också ha.
Grattis! Såg inte ut att vara i Sverige på bilden, törs man fråga var? Medelhavet?Köpt! ! Woohoo
Spanien ,TorreviejaGrattis! Såg inte ut att vara i Sverige på bilden, törs man fråga var? Medelhavet?
Trevligt värre!Spanien ,Torrevieja
Förstår vad du menar, mycket bra! @jarrebarre99Kan ju lika gärna bli OWG med denna, känns inte som jag bär något annat...