Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Den klär dig bra.
Lycka till!Påväg mot Jönköping för lite inhandling av det sista inför nästa helgs Ironman 70.3
Lycka till!
Edit: såg att det var nästa helg
Fräckt med svarta index på vit tavla kombinerat med en skvätt guld, grattis!Snart på väg för att se en film om får och två bröder som tvingas samarbeta efter 40 år som bittra fiender. Njuter av det senaste tillskottet från Rob Engström, 16623. Jag har påbörjat den mentala resan mot treenigheten. Än så länge får jag njuta av den i JaegerCultures produktbok 2015. Det är otroligt kul med klockor och drömmar. Det viktiga för mig är insikten om klockors relativa obetydlighet.
Det är nog din mobil som tagit syra, funkar klockrent för migFunderar på om det är KS eller min telefon som har tagit syra.
Avatarer byts ut (bla. @StarMan)samt hamnar som uppladdade bilder ping @Spencer66