Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Snygg! Ser större ut än 36 tycker jag. Men jag håller väl på att tappa greppetKöpt ny klocka idag! Tack @Ninen79
Älskar den matta grå/svarta tavlan med de röda detaljerna och givetvis jubilee armbandet.
Kärlek på 36mm
![]()
Katterna blev alldeles till sig när husse kom hem! Har haft 6st som tävlat om att få gosa med mig! Nu blir det sova och o morgon ska klockorna få lite omvårdnad!Hej alla KS:are!
Nu sitter jag i bilen på väg hem till katter och klockor, nu väntar sjukskrivning och rehab. Men jag LEVER! Dessutom blir det enklare at förklara för frun att klockor är en avstressande hobby för mig! Ha det bra!
Fan,brinner det?Och Winnerbäck avslutar.
![]()
God morgon! Må din bakfylla frodas i frid!På G hem fyfan![]()
Mycket bra!
Mycket fin! Är det Combat?Dricker vitt och kollar olika skinn till kommande band.
![]()
Ser ut som din kropp är ngt oproportionerlig![]()
Testar skor med den lille.![]()
Har en väg att gå fortfarande...iaf på fyllan ;( stiligt! Vad var det för dryck?