Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara tråkigare (alkoholfria)Sitter på jordens tråkigaste lounge på terminal 5, Arlanda. Glad semester!
![]()
Trist men nu fick du mer tid till klockorna.Blev dumpad första dagen på semestern så kommer nog bli en sommar sittandes på diverse parkbänkar och glo på människor.![]()
Helt rätt, bara att köra igenom.![]()
Kör igenom Smålandsstenar
Trist! Men det kommer nya tider - håll humöret uppe!Blev dumpad första dagen på semestern så kommer nog bli en sommar sittandes på diverse parkbänkar och glo på människor.![]()
Blev dumpad första dagen på semestern så kommer nog bli en sommar sittandes på diverse parkbänkar och glo på människor.![]()
Det betyder att du har hela semestern framför dig att hitta någon ny ☺Blev dumpad första dagen på semestern så kommer nog bli en sommar sittandes på diverse parkbänkar och glo på människor.![]()
Tackar! Jag är barnsligt nöjd med den!Så sjukt trevlig klocka. Vad heter modellen?
Edit W.W.W såg jag nu![]()
Barhäng på lilla torg.....![]()
Funkar lika bra att sitta med en öl i solen.Efter några timmars trädgårdsarbete är lumen ordentligt laddad.
![]()
...nej, vänta nu...det är ju söndag , men jag är ledig imorgon så det gör det sammaLördag...![]()