• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

G-Shock på jobbet, men den här åker på så fort jag kommit hem :)

kvCc1n0.jpg

Undrar vad f-n fedex håller på med. Ja visst är Charles de Gaulle en hyfsat stor flygplats men detta är ju löjligt:
8:17 pm
Departed FedEx location
ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
6:22 pm
Arrived at FedEx location
3:54 am
Departed FedEx location
1:20 am

Undrar vad f-n fedex håller på med. Ja visst är Charles de Gaulle en hyfsat stor flygplats men detta är ju löjligt:
8:17 pm
Departed FedEx location
6:22 pm
3:54 am
Departed FedEx location
1:20 am

Charles De Gaulle är världens sämsta flygplats, 50/50 på att bagaget vid transfer inte kommer på ditt nästa plan! :(

Jo jag vet, de är inga stjärnor men hoppades på att fedex kunde sköta sig... Nu har de bytt ut mitt estimated delivery från 14/1 till N/A så det känns ju tryggt...

Är väl fortfarande deras bagagepersonal som hanterar paketen inne på flygplatsen? Tråkigt som fan, hoppas det dyker upp snart!

Är väl fortfarande deras bagagepersonal som hanterar paketen inne på flygplatsen? Tråkigt som fan, hoppas det dyker upp snart!
Tror du har rätt kom en uppdatering till:
9:27 pm
At local FedEx facility

Herregud säger jag bara... Tur att det "bara" är ett lite billigare impulsköp men surt ändå!

Tillbaka
Topp